[O2] świece zapłonowe NGK do OCTAVII II 1.6 z LPG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mariush19
    Rider
    • 2009
    • 634
    • Octavia III (5E3)
    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

    #51
    W sumie moje problemy z przerywaniem zaczęły się od zmiany wyeksploatowanych świec fabrycznych 3-elektrodowych na 1-elektrodowe. Raz było gorzej, po zmniejszeniu przerwy lepiej, jednak szarpnięcia się pojawiają. Może te v-line 27 będa dobrym kompromisem, 3-elektrody i odstęp 0,8. Ja napewno je wypróbuje w swoim AQY

    Komentarz

    • gregors
      Drive
      • 2010
      • 95
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #52
      Witam, ok tygodnia temu wymieniłem ori na LPG NGK V-line 27. Dalej czasem telepnie silnikiem, może troszkę delikatniej, ale telepnie.
      Pozdrawiam GregorS

      Komentarz

      • piotrek_os
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 8162
        • Octavia II (1Z3)
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #53
        Zamieszczone przez gregors
        ok tygodnia temu wymieniłem ori na LPG NGK V-line 27
        a jakas róznica w mocy?
        Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

        Komentarz

        • gregors
          Drive
          • 2010
          • 95
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #54
          mocy... to trzeba by było hamownie odwiedzić.

          A tak na poważnie, może lepiej się zbiera na niższych obrotach, ale to moje odczucie. Każdy będzie miał inne.

          Zmiana wg. mnie na plus.
          Pozdrawiam GregorS

          Komentarz

          • leonn
            RS
            • 2011
            • 2728
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #55
            Zamieszczone przez gregors
            A tak na poważnie, może lepiej się zbiera na niższych obrotach
            Mi też się tak wydaje, po zmianie na Denso, ale może to tylko takie złudzenie :wink: Albo zmniejszenie przerwy miedzy elektrodami faktycznie jest na plus

            Komentarz

            • byq
              Ambiente
              • 2012
              • 171

              #56
              Myśle ze te różnice wynikaja poprostu z nowych swiec
              Inline 5 cylinders

              Komentarz

              • TwoB
                L&K
                • 2011
                • 1086
                • Octavia II (1Z3)
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                #57
                Robię odkop, ponieważ zaczynam się szykować do wymiany świec.

                Po 30tys ASO założyło mi NGK BKUR6ET-10 czyli takie, jakie dała fabryka.
                Teraz zamierzam zrobić zmianę na BKUR6ET (V-line 27) albo na Denso K20TT.

                ...a może coś jeszcze innego? Coś się zmieniło w temacie świec do 1.6+LPG ? Może macie jakieś nowe doświadczenia?
                SATYNOWA O2 Tour
                Z pozdrowieniami
                Bartek

                Komentarz

                • gregors
                  Drive
                  • 2010
                  • 95
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                  #58
                  Zamieszczone przez TwoB
                  Robię odkop, ponieważ zaczynam się szykować do wymiany świec.

                  Po 30tys ASO założyło mi NGK BKUR6ET-10 czyli takie, jakie dała fabryka.
                  Teraz zamierzam zrobić zmianę na BKUR6ET (V-line 27) albo na Denso K20TT.

                  ...a może coś jeszcze innego? Coś się zmieniło w temacie świec do 1.6+LPG ? Może macie jakieś nowe doświadczenia?
                  Z czystym sumieniem mogę polecić ci BKUR6ET (V-line 27). Jak na razie mam przelatane 12kkm i jak dla mnie jest ok. Jak telepie na LPG na wolnych to tylko zależy od jakości gazu jaki mi stacja zaleje.
                  Pozdrawiam GregorS

                  Komentarz

                  • leonn
                    RS
                    • 2011
                    • 2728
                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                    #59
                    Ja po zmianie z założonych w fabryce NGK BKUR6ET-10 z logo VW na Denso K20TT nie zauważyłem żadnych nie pokojących objawów. Każda która wymieniłes będzie dobra :wink: jak widac po opiniach
                    Jedyny plus Denso jest to to, że możesz łatwiej zmniejszyć przerwę między elektrodami na 0,7.

                    Komentarz

                    • Wojtenio
                      L&K
                      • 2012
                      • 1095
                      • Octavia III (5E3)
                      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                      #60
                      U mnie po 47 tys km ( zaczęły pojawiać się wypadania zapłonu na 1 cylindrze i poszarpywania na wolnych obrotach ) , założyłem dalej zestaw NGK BKUR6ET-10 Mady in Japan ( w oryginale były takie same tylko z logo audi i vw ), wypadania ustały a silnik po wymianie chodzi idealnie zarówno na benzynie jak i na gazie :lol: .
                      Z ciekawości chciałem zobaczyć ile wyjeżdżę na tych świecach , wiec świadomie przeciągałem wymianę , myślałem ze dociągną do 50 tys km ale jedna z nich padła wcześniej .
                      No i do wymiany nie trzeba ściągać kolektora tylko trzeba mieć dobry klucz przegubowy do świec ale z długą rączka minimum 30 cm , inaczej przy wykręcaniu zahacza się o kolektor ssący na drugim i trzecim cylindrze .

                      Komentarz

                      • Rosomak
                        L&K
                        • 2011
                        • 1365
                        • Octavia II (1Z3)
                        • BSE 1.6 MPI 102 KM

                        #61
                        Wojtenio, wrzuć jakieś zdjęcie klucza którego używałeś do świec, lub zapodaj link do aukcji/sklepu, etc.
                        Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
                        http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
                        Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...

                        Komentarz

                        • Wojtenio
                          L&K
                          • 2012
                          • 1095
                          • Octavia III (5E3)
                          • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                          #62
                          Klucz był standartowy , ale właśnie przy wykręcaniu 2 i 3 świecy okazał się za krótki i musiałem na szybko go zmodernizować , a że miałem tylko taki kawałek pręta zbrojeniowego pod ręką to wyszło jak na foto .
                          Ale najważniejsze że wykręca dobrze .
                          Więcej czasu mi zajęło dospawanie i doszlifowanie tego przedłużenia jak sama wymiana świec 8) .



                          Kiedyś był taki klucz , najzwyklejszy chyba marketowy .

                          Komentarz

                          • Rosomak
                            L&K
                            • 2011
                            • 1365
                            • Octavia II (1Z3)
                            • BSE 1.6 MPI 102 KM

                            #63
                            Wojtenio, nic nie demontowałeś w komorze silnika przed wymianą świec?
                            Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
                            http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
                            Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...

                            Komentarz

                            • Wojtenio
                              L&K
                              • 2012
                              • 1095
                              • Octavia III (5E3)
                              • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                              #64
                              Tylko zdjęcie fajek i nic więcej , no i trzeba odpiąć wtyczki od wtrysku benzyny na 2 i chyba 4 cylindrze bo łatwo je połamać przy wykręcaniu , sam zobaczysz że przeszkadzają .
                              Przy ściąganiu fajek najlepiej najpierw delikatnie podważyć je od dołu wkrętakiem , nie ciągnąć przypadkiem za przewód bo można wtedy je uszkodzić ( wyrwać przewód ).
                              Tak naprawdę do ściąganiu tych fajek to jest specjalny klucz ale w ten sposób co podałem też można .



                              Taki był stan ( widok ) przy wymianie świec .
                              Ani kolektor ani wtryski gazowe nie były ruszane .

                              Komentarz

                              • yunior81
                                RS
                                • 2010
                                • 1657
                                • Octavia I (1U2)
                                • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                #65
                                Zamieszczone przez Wojtenio
                                U mnie po 47 tys km
                                Dobry wynik.
                                Ja wymieniam co 30000 NGK i nie mam zadnych problemow, choć przy tym przebiegu wyglądaja naprawdę nieźle.

                                Ktoś się może orientuje gdzie mozna kupic najtaniej NGK z logo VW AUDI .....?

                                Komentarz

                                • lockin
                                  Rider
                                  • 2013
                                  • 706
                                  • Superb II (3T4)

                                  #66
                                  Zamieszczone przez Wojtenio
                                  Taki był stan ( widok ) przy wymianie świec .
                                  Ani kolektor ani wtryski gazowe nie były ruszane .
                                  Wojtenio pytanie do Ciebie, czy tym przedłużonym kluczem wymienie też u siebie świece bez ściągania kolektora/wtrysków? Pytam gdyż u mnie wtryski są fabrycznie zamontowane w innym miejscu (zdjęcie poniżej) i jeszcze nie patrzyłem jakie jest dojście.

                                  PS. Jaki masz przebieg u siebie że masz taki czysty silnik? Ja mam 30.000 i trochę syfu jest, a u Ciebie widze fabryka :P

                                  JEST >>> O2FL by Lockin

                                  BYŁA >>> O3 1.8 TSI by Lockin
                                  BYŁA >>> S2FL 2015 by Lockin
                                  BYŁA >>> O3 Black 2013 by Lockin
                                  BYŁA >>> O2 Tour 2011 by Lockin

                                  Komentarz

                                  • patrykL
                                    Rider
                                    • 2009
                                    • 588

                                    #67
                                    czy tym przedłużonym kluczem wymienie też u siebie świece bez ściągania kolektora/wtrysków?
                                    tak, wymienisz

                                    Kolego Wojtenio, dobrze widze, ze masz kolektor od fabrycznej wersji z lpg? podminiles czy taki był?

                                    Komentarz

                                    • Wojtenio
                                      L&K
                                      • 2012
                                      • 1095
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                      #68
                                      lockin,
                                      Jaki masz przebieg u siebie że masz taki czysty silnik? Ja mam 30.000 i trochę syfu jest, a u Ciebie widze fabryka
                                      Jak byś przyjrzał się fotce miał byś odpowiedź 8) , założona uszczelka na pasie przednim i pełna osłona pod silnikiem od początku eksploatacji auta i masz taki efekt , przebieg ( prawie 50 tys km ).
                                      Odpowiedź co do klucza kolega dał wyżej .


                                      patrykL
                                      Kolego Wojtenio, dobrze widze, ze masz kolektor od fabrycznej wersji z lpg? podminiles czy taki był?
                                      Kolektor jest normalny czyli od silnika BSE ( nie od silnika CHGA - lpg ) , przerobiony jest tylko uchwyt trzymający wtryskiwacze , tak jak widać na fotce są teraz inaczej umiejscowione .
                                      Wcześniej miałem tak jak na foto u kolegi lockin ale to zmieniłem , opis tutaj

                                      Komentarz

                                      • TwoB
                                        L&K
                                        • 2011
                                        • 1086
                                        • Octavia II (1Z3)
                                        • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                        #69
                                        Zamieszczone przez Wojtenio
                                        przerobiony jest tylko uchwyt trzymający wtryskiwacze , tak jak widać na fotce są teraz inaczej umiejscowione
                                        ...no właśnie, moje też ASO zamontowało na 45stopni i zamierzam to niedługo przerobić, bo po tym jak mi padły pierwsze wtryski po 40 tys. nie zamierzam kolejnych dłużej katować (co prawda mam 55tys. i już dawno miałem to zmodyfikować, ale "czasu nie było" )

                                        [ Dodano: Pią 02 Maj, 14 09:25 ]
                                        Potwierdzam organoleptycznie - demontaż kolektora jest zbędny.
                                        Klucz do świec nasadowy z łamanym przegubem spokojnie daje radę. Tak jak pisał kolega Wojtenio trzeba zdjąć 2 wtyczki z wtryskiwaczy benzynowych, następnie ściągnąć fajki - mnie pomogły długie, wąskie, zakrzywione szczypce.
                                        Zamontowałem świece BKUR6ET i po wymianie pracuje jakby równiej.
                                        SATYNOWA O2 Tour
                                        Z pozdrowieniami
                                        Bartek

                                        Komentarz

                                        • Kulsi
                                          Classic
                                          • 2012
                                          • 36

                                          #70
                                          Zamieszczone przez leonn
                                          Zamieszczone przez mkania777
                                          czy w 1.6 BSE + LPG LR jeździ ktoś z Was na świecach NGK BKR6EIX-11 (jednoelektrodowe irydowe)?
                                          mkania777, rozmawiałem z kilkoma gazownikami i odradzali mi świece irydowe do Lpg, o ile bardzo dobrze sie sprawdzaja w benzynie to w gazie już podobne nie. Załóż sobie NGK V-Line 27 albo V-Line 24 albo Denso K20TT, jak widać po opiniach wszystkie sie dobrze sprawują w BSE.
                                          Koledzy witam, odświeżam temat, czy ktoś może potwierdzić opinie o irydowych? nie mam LPG i chciałbym je wrzucić

                                          Komentarz

                                          • gregors
                                            Drive
                                            • 2010
                                            • 95
                                            • Octavia II combi (1Z5)
                                            • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                            #71
                                            [/quote]Koledzy witam, odświeżam temat, czy ktoś może potwierdzić opinie o irydowych? nie mam LPG i chciałbym je wrzucić [/quote]

                                            Skoro nie masz LPG to po co ?

                                            Załóż NGK Vline 27 i będziesz zadowolony.
                                            Pozdrawiam GregorS

                                            Komentarz

                                            • kalel
                                              Ambiente
                                              • 2012
                                              • 124

                                              #72
                                              Mam pytanie odnośnie częstotliwości wymiany świec jednoelektrodowych takich jak
                                              Denso K20TT.
                                              Wiadomo, że te świece wytrzymają mniej czasu niż trzyelektrodowe, pytanie tylko ile mniej.....

                                              Komentarz

                                              • Rosomak
                                                L&K
                                                • 2011
                                                • 1365
                                                • Octavia II (1Z3)
                                                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                                #73
                                                A ja mam takie pytanie, kto odpowie mi jakie przewody WN NGK pasują do O2Tour 1.6BSE ???
                                                Nie chodzi mi oto jak się ktoś domyśla, lub patrzył w katalog NGK gdzie nie ma silnika BSE. Chodzi mi o osobę która kupiła, założyła i potwierdza że nie były za krótkie...
                                                Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
                                                http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
                                                Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...

                                                Komentarz

                                                • kapi
                                                  L&K
                                                  • 2009
                                                  • 1174
                                                  • Fabia combi

                                                  #74
                                                  Rosomak, kupowałem kable u kolegi Elemenateur,
                                                  właśnie NGK,( sprawdzałem korespondencję ) i dobrał je na podstawie VIN-u. i nie były za krótkie.
                                                  nie wiem czy symbol będzie na fvat, musiałbym poszukać.
                                                  OII sprzedana


                                                  Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                                                  Komentarz

                                                  • Kulsi
                                                    Classic
                                                    • 2012
                                                    • 36

                                                    #75
                                                    Koledzy witam, odświeżam temat, czy ktoś może potwierdzić opinie o irydowych? nie mam LPG i chciałbym je wrzucić [/quote]

                                                    Skoro nie masz LPG to po co ?

                                                    Załóż NGK Vline 27 i będziesz zadowolony.[/quote]

                                                    gregors kolego, czytasz ze zrozumieniem? mkania 777 napisał że gaziarze odradzają irydowe do LPG! stąd moje pytanie czy ktoś, kto nie ma podtlenku LPG stosował te świece!

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...